mösspåtagning

Hejsan kära blogg. Jag mår bra idag.
Känner mig fräsch och pigg. Igår hade vi som sagt mösspåtagning. Vi sjöng i aulan, sedan traskade vi iväg till tågstationen och åkte till södra station. Vi hoppades på att det skulle finnas lite utrymme för ungefär tjugo esteter på snaps, men det var helt omöjligt att ens komma in. Hela uteserveringen var täckt av vita mössor. Vi promenerade vidare mot gamla stan och satte oss där och tog några öl. Jag skulle följa med ut och dansa, senare mot kvällen, men jag hade så fruktansvärt ont i huvudet. Hade fått migrän redan på morgonen, och min migrän blir alltid värre när det är soligt. Plus att jag inte hade ätit något på hela dagen och att jag drack på det. Nä, jag mådde inte så bra så jag valde att åka hem. Det är inte likt mig att tacka nej till fest, men jag är ändå rätt stolt över mig själv att jag lyckades välja mitt välmående före party! 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0