molnigt

Hej hej!
Jag har egentligen inte tid för att blogga just nu, jag kom precis ut ur duschen och ska klä på mig och sminka mig för att gå ut och möta upp Suzi. Hon, Henrietta och Abena är på väg hem till mig för att ha movienight med mig och syrran. Det kommer bli mys! Det är ganska molnigt ute, och det ser ut som att det kommer börja regna vilken minut som helst. Om jag ska vara ärligt så älskar jag faktiskt regn, men då ska man helst vara inomhus. Jag tycker mindre om att vara ute när det regnar. Håret bara lägger sig ner, och sminket rinner. Inte så kul. Men tänk er själva, att vara inomhus och höra regnet slå mot fönstret. Lyssna på lugn musik, sitta under en filt. Dricka varm oboy. Sånt gjorde jag alltid när jag var liten. Jag och syrran var jätterädda för åska när vi var små, så mamma brukade alltid säga att man skulle lyssna på musik, för musiken fick åskan att försvinna. Och det gjorde den också! 



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag håller med dig. Regn är mysigt så länge man inte behöver gå ut :P

2012-04-09 @ 16:55:21
URL: http://twoliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0