-


Okej, den här videon gjorde jag för längesen. Jag var kär och galen, jag var sårad och ledsen. Vi alla har varit där, och de som inte har varit där, kommer garanterat att komma dit en dag. Men det gör oss starkare. Det kanske får oss att må dåligt för stunden, eller t om ett långt tag efter. Men, nån dag kommer vi att passera det som lämnats bakom oss, och nån dag inser man att det inte var värt att deppa ner sig själv. Eller jo, det är tack vare dessa tider som jag blivit en starkare person. Jag tar inte åt mig av vad andra säger nu, jag vet vem jag är, jag vet vad jag gör och vad jag gjort. Jag vet själv vad jag gått igenom. Ingen kan känna dig bättre än dig själv. Kom ihåg det. Låt ingen ta ner dig. Det är enbart avundsjuka människor som försöker ta ner dig, för om den personen inte hade varit avundsjuk, hade den personen insett att alla människor är perfekta på sina egna lilla sätt. Ingen är bättre än någon annan och ingen är sämre än någon annan. Bara för att vissa har haft det jobbigare än andra, så betyder det absolut inte att de är mindre värda för det. Vi alla är fan släkt från långt håll, alla borde fan hålla ihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0