yo!

Godkväll!
Jag har inte gjort så mycket den här helgen. Har faktiskt vart hemma med plugg, och haft det allmänt tråkigt. Var hemma förra helgen med. Och blir det nästa också. Jag fattar inte de som går ut och festar 3 gånger i veckan. Tröttnar de inte? Det är mycket roligare när man inte går ut på ett tag, sen när man väl går ut så blir det BAAAM!
Vad har jag annars gjort? Jo igår (eller idag, runt 4 tiden) tittade jag på Jersey shore. Oh my god, har aldrig skrattat så mycket som jag skrattade när jag tittade på det här avsnittet. Så jävla sköna! Snooki är världens sötaste, och hon har varit min idol sen första säsongen av Jersey.
Ha en fortsatt fin lördagskväll allihopa!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0