liar, fool, liar, fool

Hej!
Vad gör ni? Jag väntar på mina föräldrar som kommer hem om en timme eller så. De har ju varit i både Tyskland och Holland, har varit utan de i 16 dagar. Idag har det regnat som F-A-N! Jag sitter fortfarande och darrar.
Nu ska vi inte prata väder, utan mitt inlägg går ut till att få ut mina tankar lite grann. Jag vill först och främst börja med att säga att jag hatar lögnare. Det är det värsta jag vet! Visst, man ljuger lite smått ibland. Kanske för föräldrarna någon gång, men jag ogillar folk som ljuger konstant, när de egentligen inte har någon anledning till att ljuga. Och jag ogillar när folk kommer med fula bortförklaringar, och tror att det går hem hos mig. Det roliga är att det är ens nära vänner också, och de bustar sig själva genom att göra sånt. När man är nära, vet man om ens kompisar ljuger eller inte. Men man måste låtsas som om man är dum och tror på folks bullshit, fast i själva verket vet båda att det inte är sanningen.
(Ps. den här texten går inte ut till någon speciell person eller så, pratar i allmänhet just nu. Har tänkt mycket idag, och ville bara skriva av mig. Längesen jag gjorde det. Så nej det handlar inte om någon. Eller jo, om någon känner sig träffad så vet den/de om det själva)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0