go girlfriend, it's your birthday, go girlfriend, it's your birthday. can i get a woop woop, can i get a woop woop

Hej!
I lördags åkte jag hem till Jasmine runt 16 tiden (skulle egentligen ha varit hos henne 14, men jag blir alltid så jävla stressad innan jag ska festa, måste ha med en massa grejer och packa en hel jävla resväska)
Hur som helst så började vi fixa oss medans vi tittade på Sex and the city och Harry Potter (fråga mig inte, hon tvingade mig..) Jag gav Jasmine en sminkning, det fick bli sotiga ögon. Sminkade mig själv, sen så skjutsade Christer oss till Dinas lokalfest. Hela hennes släkt och vänner var samlade där. Vi åt en massa gott och drack en massa. Sen så åkte vi till Nivå (fast det tog jääääääääääääääävligt lång tid innan vi började åka dit, vi skulle ha åkt mycket tidigare)
Vi chillade där sen rockade vi hela viper ;) Nu ska ni få en bildbomb! Puss på er.
Birthdayprincess och rabia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0