Poppin bottles in the ice, like a blizzard. When we drink we do it right gettin slizzard

Hej!
Hur mår ni? Jag är som sagt sjuk. (Överlycklig va?) ;D Ssskoja!
Jag har knappt berättat vad jag har gjort de senaste dagarna, så jag tar och berättar om gårdagen.
Jag åkte till Kista galleria och åt på McDonald's. (Helt själv dessutom) Jag har alltid gett en eloge till människor som vågar sitta ute och äta själva, för jag har aldrig själv vågat. Men igår gjorde jag det, och det kändes helt naturligt!
Efter att jag hade ätit gick jag runt i butikerna och letade efter en outfit som jag kan ha på mig på Dinas födelsedag (om två veckor). Vet att det är lite för tidigt, men ni vet själva att pengarna tar slut på en dag, och då vill jag ha min outfit så jag slipper tigga en massa pengar från papsen, vilket jag alltid gör ändå! ;)
När jag hade handlat färdigt kom Jasmine till mig och vi drack vin på o'learys. Sen så mötte vi upp Victoria. (Jag och Jasmine var helt flummiga då) Vi fick ett gott skratt när vi gick runt i butikerna kan jag säga. De åkte vidare till stan för att se på bio. Jag skulle egentligen ha följt med, men jag var trött. Vilket jag alltid blir utav vin.
Hur som helst ska ni få se det jag köpte!



En transparant skjorta, den ser inte transparant ut på bilden. Men i verkligheten är den väldigt transparant. Köpt på Åhléns, 149:- (jäääävligt billigt)



Ringarna är från Bikbok. Den med röd sten 59:- aprikos sten 49:-



Halsbandet är från H&M 99:-



Deeeeeeeeeeeeen här väskan är min baby. Det blev kärlek vid första ögonkast när jag såg den på internet innan den fanns i alla butiker. När jag såg den i affärerna visste jag att den skulle bli min, så jag sprang in i Bikbok och köpte den på en gång. 99:-

Alla dessa saker ser dock MYCKET bättre ut i verkligheten. Speciellt skjortan. Den är långärmad förresten, har bara vikt in ärmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0