Tjenis

Hej på er!

Jag ska alldeles strax byta om och kila ner till bussen, men jag tänkte göra en liten update innan det.
Igår var vi på Stockholms Universitet med skolan. Vi skulle lyssna på 3 valfria föreläsningar. (fast de andra linjerna på våran skola som t ex beteendevetenskap var tvugna och gå på 4 föreläsningar) Den första föreläsningen jag valde att gå på handlade om skivindustri, den andra om könsroller, och den tredje som var absolut bäst handlade om hur svårt vi har för att fatta beslut. Tjejen som föreläste var verkligen jätteduktig!

För att byta ämne - Fan vad jag inte vågar gå ut nu p ga vädret! Haha! Det blåser ju som in i h*vete..



Nu går jag, tjatja! (I love you hater)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0