I won't soar, I won't climb If you're not here, I'm paralyzed, without you

Tjabatjenahallå!

Hur är det med er denna tisdagskväll? Själv mår jag kanoners men är en aningens trött! Idag har jag bara varit i skolan (09.40 - 12.30) även fast jag slutade så tidigt så valde jag själv att stanna kvar i skolan. Som ni kanske vet så går jag estetlinje och vi har gjort fina små (stora) tavlor nu i trean. Det är självporträtt som vi målat på ca tre meters plankor med oljefärg. Det tar så sjukt lång tid, och det kräver så himla mycket arbete. Ja men ni hör ju hur det låter, självporträtt på tre meters plankor, det är helt insane!! Jag säger inte att det är tråkigt, för det har varit bland det roligaste vi gjort i skolan, men det är svårt. Min tavla var dock inte klar, men jag har inte så långt kvar nu. Jobbar jag med den i en halvtimme till ungefär så blir den klar! 

Förresten, någon annan än jag som tänkt på att snön dröjt chockerande länge i år? (Jag kanske inte borde ha sagt så, för då kommer det börja snöa imorgon, haha!) Jag vet att det är snö i andra delar av Sverige, men i Stockholm finns det inget än så länge. Visst, det känns inte som att det är december snart och man känner ingen julstäming alls - men jag personligen tycker att det bara ska snöa två gånger om året, och det är under julafton och på nyår, that's it! Fast å andra sidan, så vet jag att om jag hade flyttat till ett varmare land där det inte snöar alls, så skulle jag ha saknat snön jättemycket, för det är vad man är uppväxt med och van vid. Men men, man är aldrig nöjd med det man har!
En bild som verkligen inte hör till inlägget. Men jag gjorde den alldeles nyss, så jag lägger upp den. Det är jag på bilden om ni undrar!
Bises

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Hej!

Grymt skoj att du var med i tipsablogg tävlingen, och nu finns vinnaren ute!

Så kika in och du anmäl dig igen om du vill bli tipsad imorgon :)

här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/november/dagens-bloggtips-vinnare-ny-tavling-4.html#comment



KRAAAM !

2011-11-23 @ 12:06:35
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0