It's been seven hours and fifteen days, since you took your love away.

Hej hej hej bloggen!
Jag ligger här denna lördagseftermiddag och lyssnar på Moa Lignell's nothing compares 2 u. Jag fick gåshud när hon sjöng den igår kväll, och nu lyssnar jag på den om och om. Hennes röst passade som handen i handsken för den låten. Den låten är skapad för henne. Jag tror jag är kär (ni får säga vad fan ni vill). Puss
Ps. Hittade inte klippet på youtube och jag vet inte hur man lägger upp en länk från Tv4's hemsida här. Men om någon gullig laddar upp klippet på youtube lite senare, kommer jag att göra en liten uppdatering och sätta in den här. Så att ni vet!
(Bilden är här ifrån : http://www.tv4.se/1.2367666/2011/11/18/bildextra_moa_lignell?image=2)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0