Du är för gammal fan du rör dig som min farfar, följ efter mig så ska jag visa hur man dansar.

Hello bloggen!
Som ni ser har bloggen fått en ny header. Jag har gjort den själv, men min fina vän Neda satte dit den eftersom att jag är den mest otekniska tjejen i världen och inte vet hur det fungerar med internetkoder och sånt.
Igår kväll skulle jag egentligen ha kört på utgång, gå ut och klubba nånstans men min syster skulle på en annan fest, och hon ville att jag skulle följa med henne och hennes kompis så jag gjorde det. Min syster fyller 18 om två månader så hon kan inte följa med ut och klubba än, men snart.
I vilket fall som helst, så var alla fulla när vi kom dit. Alla hade redan shottat en massa tequila, druckit smirnoff, vin och baileys när vi kom dit, vi kom dit runt 20tiden. Alla flög runt och låg på golvet, hängde i balkongen och allt möjligt. Vi drack också men vi var iallafall fulla på en minimal nivå jämfört med alla andra!
Nu ska ni få lite bilder. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0