A little hello

Hallå där i alla stugor!
Hoppas att ni har det finfint. Jag sitter och lyssnar på bra musik och tar det lugnt. Idag började min frilagda vecka, då vi håller på med projektarbetet. Jag ska göra en fotobok, måste fota en massa bilder och redigera bilderna för att sedan fixa layout och skicka in till tryckförlag. Det låter mycket enkelt, men det kräver tid och det är svårare än man tror! Det gick bra idag, jag satt och skrev en tidsplan och sen gjorde jag en frimärksskiss på hur min bok ska se ut!
Efter det så åkte jag till stan med min syster, vi tog det lugnt en stund. Vi kom hem för någon timme sedan!
Så här fint ser det ut i stan just nu. (Förlåt för den dåliga bildkvalitén, jag ska åka och köpa en systemkamera imorgon, denna bild är tagen med en digitalkamera).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0