Piczzz

Salut snyggingar! Ca va? Med mig är det bra, jag har inte varit i skolan eftersom att jag behövde åka till läkaren, akuttid.
I lördags vet ni ju att jag firade min 19årsdag, men jag fyllde egentligen år igår. Jag gjorde ingenting igår, kvällen avslutades med att mina föräldrar kom och hämtade mig och syrran med bilen, vi åkte till Mcdonald's McDrive, och beställde mat. Syrran var så snäll som bjussade!
Nu ska jag vara jättesnäll och lägga upp bilder ifrån lördags. Var-så-goda!
Tha birthday kid!

Dina & jag

Jäzmine
Jag & Pari
Patricia & Dina
Jag och Masina
Masina, jag och Deriya

Sis n me <3

Och så vet jag inte vad jag ska säga... I love you anyway!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0