pack pack pack

Bonjour!
Nu är det så att vi åker i övermorgon (är för övrigt jättenervös), och jag har inte packat klart än. Har mer än halva packningen kvar. Jag packade syrrans resväska i förrigår, hennes resväsks är proppfull, men hon är inte ens klar. Herregud, hur ska detta gå till? Jag är nästan klar med min playlist till flyget iallafall, så det känns skönt. Jag är stressad, eftersom att vi inte kommer hinna packa imorgon. De ska komma och renovera hos oss halva dagen, sen så ska vi grilla, så vi kommer ha en massa att göra. Vi åker ju tisdag morgon. Puuuh..
Termehs resväska. Den bredvid ska vi använda tillsammans, så vi kommer att ha en och en halv resväska var.



Min resväska som inte ens är halvklar. Men erkänn att min resväska ser väldigt oskyldig ut jämfört med syrrans?!

Bisouuuuuus
/Tamii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0