nyhet!

Hallå där!
Hur mår ni? Det är fint väder, inte ska ni sitta inomhus inte! Gå ut, sola och bad, drick lite god islatte, ät glass, träffa kompisar, njut av livet! Passa på innan vinterkylan kommer tillbaka!
Själv sitter jag instängd och pluggar färdigt mina rester, men det har jag bara mig själv att skylla på. Så mina barn, var inte lata i skolan, gå på alla era lektioner. Det är skittråkigt (tro mig, jag vet!) men det lönar sig i slutändan (tro mig, det vet jag också!)
Jo, en nyhet!
Snart byter jag header (inte design på bloggen, utan header) eftersom att jag och syrran ska till Paris 20 juni, så vi kommer att dela på den här bloggen. Vi kommer ha med oss datan och uppdatera därifrån. Detta ska bli våran gemensamma blogg, så därför kan vi tyvärr inte ha en header på mig! ;)
Eftersom att jag inte vet hur man sätter in en header så får min finfina vän neda gör det åt mig, jag har skickat bilden till henne, så jag väntar bara. Hon är så fin och snäll, det är alltid hon som fixar design på min blogg.
Så här ser bilden ut iallafall :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0