Rip Amy

Hej på er!
Jag måste bara få göra ett tala-ut-inlägg.. Jag är så trött på att varenda människa dör. Jag beklagar sorgen för alla de som förlorade sina nära och kära i Norge igår. Två ungdomar dog här i Stockholm för någon vecka sen, jag beklagar. Och nu? Amy Winehouse..
Jag har deppat till hennes låtar i flera timmar nu.. Amy.. Jag och syrran har en massa minnen till hennes låtar. Hon är en av våra största idoler, och nu är hon död.
Hennes musik kommer aldrig dö ut, de kommer alltid att leva vidare. Men nu finns hon inte kvar för att göra ny musik.. Amy, världens mest ärliga sångerska.
Du ska veta att vi älskar dig! Vila i frid fina.
När vi hade vårt café på kungsholmen förut, så hade min bror alltid med sig Amys skiva Back to black, och vi lyssnade alltid på hennes låtar. Jag jobbade där under en sommar, och när min syster kom på besökt så brukade vi lyssna på den här låten. Speciellt när det regnade ute. Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0