"No matter what i try to do, i keep on forgetting to forget about u "

wuzzup homies ! Nu är det nämligen såhär att jag har varit usel på att uppdatera, i knooow men jag kände att jag behövde komma bort från allt ett tag, inte bara bloggen. Vi lever i en sjuk värld där ingen respekterar någon folk dom sjukter och dödar varandra, har dom ingen skam i kroppen eller ? Det som har hänt dom senaste dagarna har varit väldigt tragiskt, både det som hände i norge och amy winehouse, våran älskade idol (och nej vi säger inte så bara för att leka något amy winehouse fan efter att hon dog som vissa gör utan hon var verkligen en idol och det et alla som verkligen känner mig och syrran).
Anyway har inte mycket mer att säga ville bara att ni skulle veta att vi fortfarande lever. Sköt om er, peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0