hello there folks !

Hola bola makamola :) här kommer ett inlägg som  ni har suktat efter ett tag nu, detta är nämligen mitt första inlägg här i bloggen men jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera så att ni också  får lära känna mig lite och inte bara min syster.
Dom senaste dagarna har varit väldigt jobbiga för både  mig och tami men som vi tyvärr inte kan dela med oss det i bloggen . Men jag vill bara tipsa er läsare att om ni mår dåligt eller om ni går har en jobbig dag så är det alltid bäst att gå till en person du verkligen litar på och berätta det som har hänt, för det är just det jag och tami gör, och vi känner att vi har kommit varandra så mycket närmare genom att vara helt ärliga med varandra. She knows that i have her back, just like i know that she gon' always have my back <3 min fina syster !
Hur som helst igår var vi på grillning/fest med vännerna, skön stämmning var det men lite konstig situation för min del, men jaja sånt är livet man får lära sig att leva med det, det känns som att jag bara sitter här och fyller inlägget med massa onödigt snack nu så jag får ta och önska er en fortsatt trevlig kväll
sköt om er och sprid kärlek så ses vi snart igen i bloggen !
/ Yami

Kommentarer
Postat av: Jimmarlin

Good people of togo i was here ok.

2012-01-30 @ 08:07:25
URL: http://jimmarlin.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0