everyday i'm shuffling

Hej på er! Läget?
Förlåt att jag inte hunnit blogga något (syrran gör ju inte det överhuvudtaget). I lördags åkte jag till haninge för att möta upp Suzan där på hennes jobb. Fick en glass också hihi. Det tog två timmar att åka från haninge hem till henne, när det egentligen brukar ta en timme. Vi åkte buss, pendel, tunnelbana, och tvärbana. Tunnelbana igen. Vi var helt döda när vi var hemma. Sen så fixade vi oss, och hade det mysigt med Shermin också.
Det var en konstig, men samtidigt mycket skön kväll!
Igår åkte vi från hallunda till kista c för o möta min syrra där. Suz bjöd mig på middag, vi kollade lite i affärer (fast inte i så många för att jag var så otålig, hade en stor tung väska med kläder, smink, plattång i). Sen så åkte vi till mig, och chillade lite. Och Suz sov hos mig. Hon skulle upp 10, för att hon skulle jobba idag. Ingen av oss kunde vakna, hon väckte mig runt 12! :o
Nu ska ni allt få se på lite bilder :



Jag och Suzi.



Suzi och Shermin.



Lite för glad? :D



Sherre :D



Jag och suz :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0