Louvre

Bonsoir tout le monde!
Detta är ett tidsinställt inlägg. Jag kommer tyvärr inte ha datan ikväll, så jag passar på att skicka iväg ett inlägg nu.



Ett utav ställena som jag älskar med Paris är Louvre. När vi åkte Batobus (som jag skrivit om i ett inlägg lite längre ner) så ville jag gå av vid Louvre. Jag hade alltid velat besöka Louvre, men hade aldrig gjort det. Det var jättemysigt, stort och fint. Bilden är tagen när jag var där i april. Det var nästan sommarvärme där då (konstigt nog), det var jättevarmt den dagen minns jag. Det var extra skönt att åka den där båten då. Vi satt och fikade och njöt av solen, Louvre men framförallt Paris. Eller jag gjorde iallafall det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

woow tami älskar din nya blogg och hur du beskriver den känslan som du hade där borta.. det är mitt dröm att åka ditt vill verkligen åka till paris och se konsten där och allt du beskriver .... <3

2011-01-15 @ 20:55:11
Postat av: Anonym

// Sarah

2011-01-15 @ 20:55:42
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :)

Och jätte fin design för övrigt.



ta hand om dig, kram kram

2011-01-16 @ 02:54:41
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :)

Och jätte fin design för övrigt.



ta hand om dig, kram kram

2011-01-16 @ 02:55:24
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0