sumpan

Tja!
Idag åkte jag in till stan och träffade Alex, vi lunchade och pratade om en massa. Det var överdrivet mycket folk ute, ofta vid den tiden. Alltså på riktigt, det var jättemycket folk. Som om det vore lönehelg eller nåt, haha! Vi snackade och tog det lugnt, sen så tog vi pendeln, jag gick av i sumpan och han fortsatte vidare till jakis. Jag gick av i sumpan för att fota lite. Det här projektet dödar mig, även fast det är sketaroligt så tar det verkligen på mig. Det är inte bara att fota, jag har fotat varje dag nu men innan man köper systemkamera tar man förgivet hur svårt det verkligen är att få till en bra bild. När jag tittar tillbaka på bilder som jag tagit innan så märker jag hur dåliga de egentligen är, fast än man var jättestolt över de just då! Efter att jag hade fotat i sumpan så gick jag till syrrans skola och fotade lite i hennes skola med. Tänker gå till vissa skolor och fota och ha med i min bok med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0