Nyårsklänning?

Hejsan!
Jag ligger och lyssnar på lite musik och tar det lugnt. Jag funderar på att kanske dra ut och shoppa lite kläder, det är ju snart nyår och det faktum att jag inte köpt någon nyårsklänning än gör mig jättestressad! Jag hade tänkt mig en röd eller vinröd fodralklänning och höga klackar till. Men jag har inte hittat någon fin sådan än. Jag har en svart svart fodralklänning i sammet, fast jag har använt den 2 gånger och kan därför inte ha den på nyår. Det måste vara något nytt och speciellt! Om ni har sett någon fin röd/vinröd fodralklänning, kontakta gärna mig och säg vart den finns!
© Tahmineh Sadeghi. Inga bilder får kopieras!

Här är en bild på mig och syrran från Nikki's födelsedag för några veckor sen. Jag hade på mig min svarta sammetsklänning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0