myspys

Tjolahopp!
Jag hann aldrig blogga igår, så jag gör det nu istället. Igår så var jag i skolan, när jag hade slutat åkte jag in till söder för att fortsätta mitt projektarbete och mitt fotande. Tyvärr så hade det redan hunnit bli mörkt när jag kom fram till söder, så det blev inga bra bilder. Dessutom så såg jag den första snöflingan medans jag stod och fotade, kameran dog. Jag kunde inte göra något annat förutom att åka hem. Men jag åkte inte hem, jag åkte direkt hem till mommo och var där en stund SEN åkte jag hem. :D Jag hade redan hunnit somna hos henne, så när jag kom hem så orkade jag inte sätta på datan och allt. Det enda jag orkade med var lite (ganska mycket) avkoppling. Jag tände mina pepparkaksljus och låg nerbäddad i sängen och vilade. That's life!
Så här mysigt hade jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0