Man bör aldrig skämmas för att erkänna att man har haft fel, för det betyder ju att man är klokare idag än igår.

Hej på er alla fina!

Jag sitter i datasalen och leker lite med photoshop. Vi har några uppgifter som ska vara klara till nästa fredag!
Shit vilket väder imorse! Jag sov hos mormor igår kväll med, och jag vaknade upp av världens jävla
snöstorm! :O Fast jag är tacksam för att det inte är minusgrader nu iallafall, 0 grader är ändå hyffsat. Förra året var det typ 25 minusgrader vid den här tiden, så.

Förresten ikväll är det Idol-final!! Den får man ju verkligen inte missa. Vem hoppas ni vinner hela tävlingen?
Lite ledsen är jag över att Moa inte står i final.. Men jag tror faktiskt att Amanda F vinner. Det kan ju bli så att Robin vinner, han är också duktig. Det jag gillar med Amanda är att hon är så duktig på att sätta en personlig touch på låtar. Hon har sig själv placerad i ett eget fack, man kan tänka sig i huvudet redan nu hur hennes platta kommer att låta. Men jag kan inte komma på hur Robins skiva kommer att låta, även fast han är grymt duktigt, både sångmässigt och tekniskt!


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

tuffa brillor :)

2011-12-09 @ 12:27:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

bara bra, själv? :D

2011-12-09 @ 15:53:24
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0