3 advent

Tjena!
Söndagar är den dagen på veckan som man bara ska ligga hemma och slappa. Söndagar är den slöaste dagen på hela veckan, och jag älskar att inte göra nånting på söndagar. Idag har jag inte gjort nånting förutom fikat med min familj (adventsfika). Lussebullar, mmm nom nom! Sen har jag inte gjort så mycket mer.
Igår kväll blev jag och syrran jättesugna på glass (vi är jättekonstiga, vi kan åka till stan när det är kväll, bara för att kvällsfika. Been there, done that!) så vi gick till affären och köpte Carte d'or daimglass och saft. Jag köpte en Plaza-tidning, som är skitbra. Det finns jättemånga bra modetips i den tidningen! Perfekt nu inför nyår, bra inspo!
© Tahmineh Sadeghi. Inga bilder får kopieras!

Man får en Versace - yellow diamond test med tidningen också. Den parfymen luktar jättegott. Passar perfekt till vinterfester, nu när kylan börjar dra igång!
Bisous 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0