frienemy frienemy

Hej på er peeps!
Kl är kvart i sju på morgonen. Jag hoppas verkligen att ni sover fint just nu. Själv så är man en tönt som fortfarande sitter vaken, har inte sovit en endaste minut. Tänkte blunda snart. Men först blir det ett inlägg.
Jag sovit bort halva dagen i och med att jag vaknade kl 15.00. (Kommer säkert hända idag med). Åt lunch. Chillade lite med mormor och syrran. Päronen är bortresta, de är i Holland just nu.
Lagade middag, sen så började jag och syrran fixa oss. Runt 20.43 tog vi tåget till stan. När vi var framme tog vi en liten promenad. Gick från cityterminalen till gallerian. Vi skulle sätta oss på någon uteservering. Jag hade tänkt ta några öl, men det var för mycket folk överallt. Vi följde folkmassan (mot kungsan) där det var the voice. (Observera att vi inte gick dit för att stanna), för jag, syrran och våra vänner har varje år varit togna besökare av the voice konserterna, men för varje år har det bara blivit sämre och sämre. Det är bara småungar och fjorrar där, och förra året svor jag på att jag aldrig mer skulle ställa mig i publiken igen. Men vi följde bara efter folket, kollade läget. Vi tog en liten runda runt kungsträdgården, sen så bestämde vi oss för att gå till wayne's och fika. För mig blev det varmchoklad och blåbär och vaniljcheescake, för syrran blev det morotskaka och latte. Mums!
Nej nu ropar sängen på mig!
Slänger upp en bild!
Bisooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0