rasta baby!

Halloj!
Reggae sitter väldigt långt in i hjärtat på mig, jag verkligen älskar reggae. Det är så skönt för mina öron att lyssna på det. Några av mina favoritartister är : Gyptian, Tanya Stephens, Alborosie, Sizzla, Kymani Marley, Ziggy Marley, Damian Marley, Bob Marley, Vybz Kartel, Abyssinians, Jah Cure, Collie Buddz.
Som iv-val i skolan har jag valt till textil färg och form, och på mitt projektarbete valde jag att sy en tygväska. Den är inte klar än, jag har inte sytt ihop den än, men jag har målat tyget. I rastafärger och tryck. Ni ska få se resultatet. (som som sagt ej är klart!)
som ni ser så sitter fram och baksidan ihop, jag kommer sedan att vika den och sy ihop kanterna.



höll på att stryka på för fullt!

Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0